Pages

BİR PASTA ŞEFİ DÜŞÜNÜN;
GÖRDÜĞÜ HER GÜZELLİĞİ, DUYDUĞU HER HEYECANI PASTALARA KATSIN...
Hoşgeldin Bebek...
İyiki Doğdun Ayşe...
Hayırlı olsun Ömer...
Genç çiftlere mutluluklar...
Yıldönümümüz kutlu olsun...
Yeni İşinde Başarılar Ali...
Geçmiş olsun bebeğim...
İyi Bayramlar...
İyi Yıllar...
Mezuniyetini kutlarım...
Seni Seviyorum,
Korkma sevgiden çekme ellerini,
Mutluluk bir dostla paylaşılmadıkça yarımdır.
Güzel gören güzel düşünür.
Güzel düşünen hayatından lezzet alır.
Mutluluğunuzu, kişiye özel tasarımlarla lezzetlendirmek için arayın görüşelim.
Kişiye özel pasta ve kurabiyeleri birlikte oluşturalım.
ŞEKER PASTASİA
asiye.au@hotmail.com
0533 3643760

4 Ekim 2011 Salı

11 GÜL PASTASI

 Güzellikler her zaman geçici, kalıcı olan o an sana hissettirdikleri değil midir? Tüm çalışmalarımı yüreğimde hissediyorum ve her çalışmama bir anlam yüklemeyi seviyorum. O düşüncelerle ve o keyifle başlıyorum yapıma.
Arkadaşının doğum günü için 10 kişilik sürpriz pasta isteyen Zarife Hanım, pastanın üzerinde kırmızı güller olsun istemişti. 
Hamen bir anlam yükleyeceğim ya :) Kendimden ne katabilirim dedim ve 11 GÜL pastasına karar verdim.

 11 gülün anlamı, "hayatımda en çok sevdiğim kişisin" Bu gülü gönderen ve alan kişi de en mutlu insandır dedim ve yapıma başladım.
Ve Zarife Hanım'ın hoşgörüsüne sığınarak, kırmızı güllerin arasına pembe güller kattım. GÜL (PEMBE) "Arkadaşımsın" anlamında ve pembe renk bir kadın için her zaman sevimli, şirin, narin diye. Yapım bittiğinde aldığım bir haber ile hüzünlendim ve dökülmüş gül yapraklarını ilave ettim.
ZARİFE HANIMIN ARKADAŞINA MUTLU YAŞLAR DİLİYORUM
Beni hüzünlendiren diğer konu ise, partinin iptal olmasına neden olan ölüm. Partiye katılacak olan bir diğer arkadaşının kaybından dolayı Zarife Hanım ve arkadaşlarına başsağlığı diliyorum.

0 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popüler Yayınlar