Pages

BİR PASTA ŞEFİ DÜŞÜNÜN;
GÖRDÜĞÜ HER GÜZELLİĞİ, DUYDUĞU HER HEYECANI PASTALARA KATSIN...
Hoşgeldin Bebek...
İyiki Doğdun Ayşe...
Hayırlı olsun Ömer...
Genç çiftlere mutluluklar...
Yıldönümümüz kutlu olsun...
Yeni İşinde Başarılar Ali...
Geçmiş olsun bebeğim...
İyi Bayramlar...
İyi Yıllar...
Mezuniyetini kutlarım...
Seni Seviyorum,
Korkma sevgiden çekme ellerini,
Mutluluk bir dostla paylaşılmadıkça yarımdır.
Güzel gören güzel düşünür.
Güzel düşünen hayatından lezzet alır.
Mutluluğunuzu, kişiye özel tasarımlarla lezzetlendirmek için arayın görüşelim.
Kişiye özel pasta ve kurabiyeleri birlikte oluşturalım.
ŞEKER PASTASİA
asiye.au@hotmail.com
0533 3643760

20 Nisan 2012 Cuma

BEYBLADE PASTA

Dr. Ayşe Hanım'ın ikizleri Ali ve Ömer için yaptığım doğum günü pastası

Ali ve Ömer sayesinde çocuklar arasında vazgeçilmez bir fenomen haline gelen ve dünyada fırtınalar estiren beyblade ile tanıştım :) 
Beyblade; Japonların son teknoloji ile ürettiği modern topaçlara verilen isim. Basit bir topaç oyunu olmayıp, çocukların değişik işlevlere sahip parçaları biraraya getirerek kendilerine özel topaçlar yapabilecekleri ve yine kendi stratejilerini kullanarak yarışmalarını sağlıyor.
Tam bir çılgınlık haline gelen “Beyblade” topaçlarını modellemeden önce inceleme yapmak için oyuncakcının yolunu tuttum :) Görevliden beyblade hakkında bilgi alıp inceledim ve daha  sonra yapıma başladım.

Sevgili Ali ve Ömer'de tam bir beyblade tutkunu. Umarım sürpriz pastalarını beğenmişlerdir.

3 boyutlu çalıştığım beyblade'ler pastanın üzerine hangi yönden konsa güzel durduklarını düşündüğüm için sabitlemedim. İstedikleri yönünü çevirmeleri için Ali ve Ömer'e bıraktım. 

Beyblade yarışlarında iki beybalde çarpıştığında kıvılcımlar çıkıyordu. Bunu görsellemek için Ali ve Ömer'in  isimlerinin arasına çarpışma işaretini yaparak çevresine 7 adet yıldız yaptım.

Yıldızlara değişik anlamlar yükledim kendimce :) İlki Beyblade'lerin çarpışmalarından çıkan kıvılcımdı yıldızlar. İkinci anlam ise  her bir yıldız Ali ve Ömer'in her yaşı için bir yıldızdı :) Son verdiğim anlam ise Ali'nin tarafına 3 , Ömer'in tarafına 4 yıldız koyarak isimlerindeki harf sayılarının göstergesiydi. Ve Ali ile Ömer zaten günün YILDIZIYDILAR.
Ali ve Ömer'e daha nice yıldızlı, rengarenk, mutlu başarılı yıllar dilerim.

0 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popüler Yayınlar