Pages

BİR PASTA ŞEFİ DÜŞÜNÜN;
GÖRDÜĞÜ HER GÜZELLİĞİ, DUYDUĞU HER HEYECANI PASTALARA KATSIN...
Hoşgeldin Bebek...
İyiki Doğdun Ayşe...
Hayırlı olsun Ömer...
Genç çiftlere mutluluklar...
Yıldönümümüz kutlu olsun...
Yeni İşinde Başarılar Ali...
Geçmiş olsun bebeğim...
İyi Bayramlar...
İyi Yıllar...
Mezuniyetini kutlarım...
Seni Seviyorum,
Korkma sevgiden çekme ellerini,
Mutluluk bir dostla paylaşılmadıkça yarımdır.
Güzel gören güzel düşünür.
Güzel düşünen hayatından lezzet alır.
Mutluluğunuzu, kişiye özel tasarımlarla lezzetlendirmek için arayın görüşelim.
Kişiye özel pasta ve kurabiyeleri birlikte oluşturalım.
ŞEKER PASTASİA
asiye.au@hotmail.com
0533 3643760

9 Mayıs 2011 Pazartesi

Nine West Ayakkabı, Kutusu ve Çanta Pasta

 ANNEM İÇİN YAPTIĞIM BU PASTA İLE YILDA BİR GÜN DEĞİL 365 GÜNÜN HEPSİ ANNELERİMİZİN DİYOR VE TÜM ANNELERİN ANNELER GÜNÜNÜ KUTLUYORUM.
SENİ ÇOK SEVİYORUM ANNECİM
 Pastanın tasarımını kendi ayakkabılarımdan esinlenerek yaptım. Ayakkabılarımın büyük bölümü Nine West'den oluştuğu için başka ayakkabı düşünemezdim :) ve anneme de bu anneler gününde kendi tasarımım Nine West ayakkabı ve çanta pasta hediye etmek istedim.

 Canım Annem, bir gün değil hergün kalbimdesin. Allah seni başımızdan eksik etmesin. Seni Seviyorum.

Konseptin ana temasını şeker hamurdan hazırladığım ayakkabı oluşturdu. Ve ayakkabı çantasız olmaz diyerek pasta kısmına geçildi.

Saten görünümünde olan ayakkabımız 10 numara oldu...

 Konsept pastamız iki ayrı pastadan oluşuyor.

İlk pastamız ayakkabı kutusu görünümünde.

 İkinci pastamız ise çanta görünümünde.
İki parçadan oluşan pastayı annem ile paylaştık :) Çanta annemin oldu, ayakkabı kutusu benim :)

 Ve perdeeee... Sindirella masalını kim sevmez ki. Camdan ayakkabılar herkesin hayallerini süsler. Fakat bu ayakkabı eğer pasta ise tüm kadınları kendinize aşık edebilirsiniz :) Pembe saten görünümündeki ayakkabımıza ayakkabı tutkum can verdi ve öncelikle ben hayran oldum.
Hiç bir kadın ayakkabıya hayır diyemez, heleki şık bir pasta görünümündeyse kalbini fethettiniz demektir :)

Annem için
Onun için bu pasta
Dinle anne Seni Seviyorum

Anne Bak Kar Yağıyor
....
ben çocukluğumdaki sen gibi
kocaman oldum anne
her derdimiz için bir parça koparttık senden
senin yüreğin dağ gibi kalırken
benim yüreğim hala küçük bir çocuk anne
bak yine kar yağıyor yüreğimi üşütüyor
küçükken ellerimi ısıttığın gibi
yüreğimi ellerinin arasına alıp
ısıtabilir misin anne..

Gönül Duranoğlu

0 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popüler Yayınlar