Pages

BİR PASTA ŞEFİ DÜŞÜNÜN;
GÖRDÜĞÜ HER GÜZELLİĞİ, DUYDUĞU HER HEYECANI PASTALARA KATSIN...
Hoşgeldin Bebek...
İyiki Doğdun Ayşe...
Hayırlı olsun Ömer...
Genç çiftlere mutluluklar...
Yıldönümümüz kutlu olsun...
Yeni İşinde Başarılar Ali...
Geçmiş olsun bebeğim...
İyi Bayramlar...
İyi Yıllar...
Mezuniyetini kutlarım...
Seni Seviyorum,
Korkma sevgiden çekme ellerini,
Mutluluk bir dostla paylaşılmadıkça yarımdır.
Güzel gören güzel düşünür.
Güzel düşünen hayatından lezzet alır.
Mutluluğunuzu, kişiye özel tasarımlarla lezzetlendirmek için arayın görüşelim.
Kişiye özel pasta ve kurabiyeleri birlikte oluşturalım.
ŞEKER PASTASİA
asiye.au@hotmail.com
0533 3643760

22 Şubat 2012 Çarşamba

BANU ♥ NEDİM YILDÖNÜMÜ PASTASI - 1.yıl

Sevgili BANU & NEDİM 1.evlilik yıldönümleri için hazırladığım TEK KİŞİLİK PASTA, kutlama yemekleri için Gelin & Damat şeklinde düşünüldü

İlk yıldönümü pastalarını kesen yeni evlilere daha nice yıllar dilerim.

Aldığım geri bildirime göre, kutlama yemeğinde pasta, sunum için garsonlara bırakılmış ve restaurant mutfağında hayranlık uyandırmış. Gelin pasta Nedim'e...

Damat pasta Banu'ya sunulmuş.
İçi çikolatalı olup, çikolatalı fıstık drajelerle tatlandırılmış tek kişilik pastalardan, gelin pastaya güpür dantel, damat pastaya smokin giydirilmiş olarak yapılandırıldı.
Genç çiftin yıldönümlerini kutluyor mutlu, rengarenk daha nice yıldönümleri diliyorum....

0 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popüler Yayınlar