Pages

BİR PASTA ŞEFİ DÜŞÜNÜN;
GÖRDÜĞÜ HER GÜZELLİĞİ, DUYDUĞU HER HEYECANI PASTALARA KATSIN...
Hoşgeldin Bebek...
İyiki Doğdun Ayşe...
Hayırlı olsun Ömer...
Genç çiftlere mutluluklar...
Yıldönümümüz kutlu olsun...
Yeni İşinde Başarılar Ali...
Geçmiş olsun bebeğim...
İyi Bayramlar...
İyi Yıllar...
Mezuniyetini kutlarım...
Seni Seviyorum,
Korkma sevgiden çekme ellerini,
Mutluluk bir dostla paylaşılmadıkça yarımdır.
Güzel gören güzel düşünür.
Güzel düşünen hayatından lezzet alır.
Mutluluğunuzu, kişiye özel tasarımlarla lezzetlendirmek için arayın görüşelim.
Kişiye özel pasta ve kurabiyeleri birlikte oluşturalım.
ŞEKER PASTASİA
asiye.au@hotmail.com
0533 3643760

28 Nisan 2012 Cumartesi

BİR PRENSESİN DOĞUŞU

 Sevgili ECE'nin doğum günü pastası..
(Fotoğrafları daha detaylı görmek için fotoğraf üzerine tıktık)
Ece pastasının tasarımı için beni aradığında şirin, tatlı sesi ile büyülendim :) Ece anlattı ben dinledim ve konuşurken gerçek bir prenses ile konuştuğumu hissettim. Yolun açık olsun Ece'cim, rengarenk başarı ile dopdolu bir hayat diliyorum sana.
 Ece'nin 15.yaş gününde kendi isteği ile 15 yılını filmettik :) "BİR PRENSESİN DOĞUŞU" filminde yönetmen: Ece Özsoy Yapımcı: Sevil-Osman Özsoy
Yaptığım en anlamlı pastaydı.



Ece yönetmen kulaklığını takarak yönettiği  "BİR PRENSESİN DOĞUŞU" filminin 15. yılını


patlamış mısırını da alarak arkadaşları ile kutladı.



Ece bugün genç kız olma yolunda bir adım daha attı.


Filmin devamını nitelemek için şapka, ruj ve parfüm üçlüsünü modelledik.


 Tatlı ECE'nin doğum gününü kutluyor sağlıklı,mutlu, başarılı bir hayat diliyorum.


0 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popüler Yayınlar