Pages

BİR PASTA ŞEFİ DÜŞÜNÜN;
GÖRDÜĞÜ HER GÜZELLİĞİ, DUYDUĞU HER HEYECANI PASTALARA KATSIN...
Hoşgeldin Bebek...
İyiki Doğdun Ayşe...
Hayırlı olsun Ömer...
Genç çiftlere mutluluklar...
Yıldönümümüz kutlu olsun...
Yeni İşinde Başarılar Ali...
Geçmiş olsun bebeğim...
İyi Bayramlar...
İyi Yıllar...
Mezuniyetini kutlarım...
Seni Seviyorum,
Korkma sevgiden çekme ellerini,
Mutluluk bir dostla paylaşılmadıkça yarımdır.
Güzel gören güzel düşünür.
Güzel düşünen hayatından lezzet alır.
Mutluluğunuzu, kişiye özel tasarımlarla lezzetlendirmek için arayın görüşelim.
Kişiye özel pasta ve kurabiyeleri birlikte oluşturalım.
ŞEKER PASTASİA
asiye.au@hotmail.com
0533 3643760

29 Eylül 2011 Perşembe

İLKER ♥ MÜGE Düğün Kurabiyeleri

 Oğlumun 300 kişilik düğün davetinde, 300 adeti düğün töreninde+65 adeti eve kutlamaya gelenlere sunulmak üzere toplamda 365 adet düğün kurabiyelerini hazırladım. Düğün konseptine uygun olarak 10 kişilik olan masalara, 10 değişik kurabiye uygulamak düşüncesi ile on çeşit model tasarımı yaptım.


İlk tasarımın iki çeşidi kalp şeklinde olup, üzerlerine uygulanan gelinlik ve damatlık modelleri düğün konseptinin en göz alıcı çeşidiydi. 45 adet damat+ 45 adet gelin uygulanan tasarımda tamamen damatlığın renk ve modeli kullanıldı. Alt ucuna çiftlerin isimleri yazıldı.

 Düğün kurabiye konseptinde üçüncü çeşit tasarım nazar boncuğuydu. 45 adet yaptığım nazar boncuğunun üst kenarına çiftlerin isimleri yazıldı.
ALLAH NAZARLARDAN ESİRGESİN.

 Dördüncü çeşidimiz kabartma motif düğün pastası şeklinde tasarlandı. 45 adet yaptığım pasta motifli kurabiyenin alt kenarına düğün tarihi yazıldı.

Beşinci ve altıncı çeşit de "Evleniyoruz" ve "çiflerin isimleri" yazılıydı ve 5 adet olarak yapıldı.

Yedinci ve sekizinci çeşit kurabiyelerimizde gelinlik ve damatlık kabartma olarak çalışıldı. 45 adet damat+ 45 adet gelin uygulanan tasarımda tamamen damatlığın renk ve modeli uygulandı. İki kenara çiftlerin isimleri yazıldı.

Düğün konseptinde iki gelin arabaları olacaktı. Tesise gri renkli gelin arabası ile gelmeleri ve daha sonra oğluma düğün hediyesi olarak aldığım araba ile evlerine dönmeleri düşünülüyordu. Bu sebepten iki ayrı araba tasarlamak istedim. Tesise gelirken kullanacakları gelin arabasını figürlemek için dokuzuncu çeşit kurabiyemizi beyaz gelin arabası olarak tasarladım ve 45 adet yaptım. Üzerlerinde çiftlerin isimlerinin baş harfleri ve "EVLENİYORUZ" yazıyordu.

Oğluma düğün hediyesi olarak aldığım siyah araba ile evlerine uğurlamayı düşündüğümüz için onuncu çeşit kurabiyelerimizi siyah gelin arabası şeklinde tasarladım. Ben yaptığım her tasarımda konsept hikayesine uygun figürler yaratmayı seviyorum. 45 adet olan bu kurabiyeyi kendi arabalarının renginde çalıştım ve çiftlerin isimlerinin baş harflerini yazdım.
GÜLE GÜLE OĞLUM, YOLUN AÇIK OLSUN...

 Kurabiyeleri oğlumun evine gelen misafirlere bu şekilde sunmak istedim.

Diğer kurabiyeleri de ANA OCAĞINDA bu şekilde sunulmasını istedim :)

OĞLUMA ÖMÜR BOYU MUTLULUKLAR DİLİYORUM.

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Asiye abla muhteşemsin...
Çocukların çok şanslı senin gibi asil bir anneleri olduğu için...
Asiye ablacım o kabartmalı kalıpları nerden aldın ben de almak istiyorum çok beğendim de ..
Elif-neşelisesler...

Royal Düğün Salonu dedi ki...

Merhaba
Elinize emeğinize sağlık çok güzel paylaşımlar.
düğün davet ve diğer organizasyonlarınız için bize Düğün Salonu linkinden ulaşabilirsiniz
Teşekkürler

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popüler Yayınlar