Pages

BİR PASTA ŞEFİ DÜŞÜNÜN;
GÖRDÜĞÜ HER GÜZELLİĞİ, DUYDUĞU HER HEYECANI PASTALARA KATSIN...
Hoşgeldin Bebek...
İyiki Doğdun Ayşe...
Hayırlı olsun Ömer...
Genç çiftlere mutluluklar...
Yıldönümümüz kutlu olsun...
Yeni İşinde Başarılar Ali...
Geçmiş olsun bebeğim...
İyi Bayramlar...
İyi Yıllar...
Mezuniyetini kutlarım...
Seni Seviyorum,
Korkma sevgiden çekme ellerini,
Mutluluk bir dostla paylaşılmadıkça yarımdır.
Güzel gören güzel düşünür.
Güzel düşünen hayatından lezzet alır.
Mutluluğunuzu, kişiye özel tasarımlarla lezzetlendirmek için arayın görüşelim.
Kişiye özel pasta ve kurabiyeleri birlikte oluşturalım.
ŞEKER PASTASİA
asiye.au@hotmail.com
0533 3643760

26 Aralık 2012 Çarşamba

BU PASTADA MÜZİK VAR

www.seker-pastasia.com da yayındayız.
Yeni adrsimize geçiş yapmak için TIKLAYIN
 

Sevgili Merve, arkadaşının doğum günü için özel bir pasta istediğini belirterek beni aradığında, temayı anlatırken baya bir heyecanlandım doğrusu:)
 

 Ağacı ve yeşilliği bol olan bir park, bankta oturarak yan flüt çalan arkadaşını ve kendisini modellememi istedi Merve.
 
Hazırladığım pastada canlı performans var.
 Büyük keyifle hazırladığım pastada Merve'nin arkadaşı parkta yan flüt çalıyor. Notalar parkta yükselirken Merve'nin arkadaşının doğum gününü kutluyorum. Kalbinizdeki sevgi, yüzünüzdeki gülümseme eksik olmasın... Sevgili Merve ve arkadaşına başarı dolu bir hayat dilerim.
 
Merve'nin yazdıklarını paylaşmak istiyorum;
"tüm dershanede ıkımızı de cok benzettıler ve ınanın yılın pastası olarak olay oldu :) ben anlatmıstım ama bu kadarını beklemıyorduk dıye ıtıraf ettıler.çok memnun oldum ben sızın gıbı işine titizlikle sarılan biriyle tanısmaktan,daha çoook pastaya imzanızı atacağınızdan hiç şüphem yok.şimdiden kolay gelsin :)"

0 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popüler Yayınlar