Pages

BİR PASTA ŞEFİ DÜŞÜNÜN;
GÖRDÜĞÜ HER GÜZELLİĞİ, DUYDUĞU HER HEYECANI PASTALARA KATSIN...
Hoşgeldin Bebek...
İyiki Doğdun Ayşe...
Hayırlı olsun Ömer...
Genç çiftlere mutluluklar...
Yıldönümümüz kutlu olsun...
Yeni İşinde Başarılar Ali...
Geçmiş olsun bebeğim...
İyi Bayramlar...
İyi Yıllar...
Mezuniyetini kutlarım...
Seni Seviyorum,
Korkma sevgiden çekme ellerini,
Mutluluk bir dostla paylaşılmadıkça yarımdır.
Güzel gören güzel düşünür.
Güzel düşünen hayatından lezzet alır.
Mutluluğunuzu, kişiye özel tasarımlarla lezzetlendirmek için arayın görüşelim.
Kişiye özel pasta ve kurabiyeleri birlikte oluşturalım.
ŞEKER PASTASİA
asiye.au@hotmail.com
0533 3643760

5 Eylül 2012 Çarşamba

BİR BUKET PAPATYA ve SARI GÜL

Bilgen Hanım bu defa Gönül Hanım için bir buket pasta hazırlamamı istedi...
Bilgen Hanım beni aradığında Annesi için bir pasta istediğini söylediğinde "Annem cicekleri cok sever" diyerek bir buket çiçek hazırlamamı istedi.

Gönül Hanım'ın her çiçeği sevdiğini fakat "Papatya" aldığında daha hoşuna gideceğini öğrendikten sonra Bilgen Hanım'ın "Sarı Gül" ilave etmemi istemesi beni 2007 yılına götürdü :)
Bu doğum gününün de Gönül Hanım'a unutulmaz bir doğum günü olduğunu düşünerek yeni yaşında sonsuz mutluluklar diliyorum. 

Beyaz Papatya temiz bir kalbin simgesi olarak anılırken; sarı gül sevinç, dostluk, arkadaşlık, kıvanç, memnuniyet, sıcak sevgi anlamına geliyor.
Bilgen Hanım'dan annesine sevgiler...
 
Ayrıca Bilgen Hanım ve ailesinin özel günlerinde kendilerine hazırladığım pastalar ile tüm aile fertleri ile tanışma imkanım oldu. 3 ay önce Barış'ın pastası kanalıyla zarif hanımefendi Gönül Hanım ile tanıştım. Bu mutlu tablo beni büyüledi. Gönül Hanım aracılığı ile tüm aileye sevgilerimi gönderiyorum.

Mutlu Yıllar
Bu gün dünyayı istediğin bir renge boya
Rengârenk batan günü al karşına
Bir renk de kendinden kat
Çocuklar gibi saf, temiz ve berrak
Kapat gözlerini bir hikâye yarat
Vazgeçme hissedilir biraz da sıcaklığını kat
Kalbindeki elleri bırakma sıkıca tut
Çünkü varlıktır sevgiye en güzel kanıt
Yalnızlığın saltanatını sür, sür ama
Birikmiş sevginden, herkese bir parça ver
Bir tebrik, bir arama bin umuttur insana
Mutlu yıllar, mutlu yıllar sana …
Can YÜCEL

Gönül Hanım'ın doğun gününü kutluyor sevdikleri ve ailesi ile birlikte mutluluklar diliyorum.
 

0 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popüler Yayınlar