Pages

BİR PASTA ŞEFİ DÜŞÜNÜN;
GÖRDÜĞÜ HER GÜZELLİĞİ, DUYDUĞU HER HEYECANI PASTALARA KATSIN...
Hoşgeldin Bebek...
İyiki Doğdun Ayşe...
Hayırlı olsun Ömer...
Genç çiftlere mutluluklar...
Yıldönümümüz kutlu olsun...
Yeni İşinde Başarılar Ali...
Geçmiş olsun bebeğim...
İyi Bayramlar...
İyi Yıllar...
Mezuniyetini kutlarım...
Seni Seviyorum,
Korkma sevgiden çekme ellerini,
Mutluluk bir dostla paylaşılmadıkça yarımdır.
Güzel gören güzel düşünür.
Güzel düşünen hayatından lezzet alır.
Mutluluğunuzu, kişiye özel tasarımlarla lezzetlendirmek için arayın görüşelim.
Kişiye özel pasta ve kurabiyeleri birlikte oluşturalım.
ŞEKER PASTASİA
asiye.au@hotmail.com
0533 3643760

27 Mayıs 2012 Pazar

PUZZLE PASTA


 Geçen yıl Bilgen Hanım'ın kutlamalarında kendisine birçok kez yaptığım  pasta,  kurabiye,  kurabiyeler ve dev kurabiye den sonra tekrar Bilgen Hanım ile birlikteyiz. Ailenin fertleri ile tek tek tanıştığımız çeşitli çalışmalardan sonra bu sefer de kardeşi Barış'ın doğum günü pastası sebebiyle Bilgen Hanım'ın annesi hanımefendi ile tanıştım. Barış'ın pastasının bir puzzle parçası şeklinde olmasını istemiş annesi. Barışın hayatını puzzle olarak düşünürsek parçalar tek tek yerine oturacak çok güzel düşünülmüş bir tasarım.
Ve Bilgen Hanım pastanın şablonunu çizip gönderdi :) Bilgen Hanım ile çalışmak her zaman kolay oldu benim için. İsteklerini net ifade ederken, tasarımlarına benim de çok önem verdiğim anlamlar yüklüyor olması Bilgen Hanım ile severek çalışmamı sağlıyor :) Bilgen Hanım bir süre sonra evlilik yıldönümünü kutlayacak. Gözlerimin içini güldüren bahsettiği tasarımı ile çok yakında birlikte olacağız :) SONSUZ sevgiler Bilgen Hanımcım ;)

Ve puzzle pastamızda Barış'ın tenis raketi ile tenis topunu canlandırdık.

Bilgen Hanım şablondan sonra " kardeşim Hollanda'ya gitmeden önce milli bowlingciydi" dedi ve  2 adet labut ile bowling topu ilave ettik.

Barış laptop'ını değiştirmeyi düşündüğü için gelecek olan laptop'ın yolunu açmak adına dell yada hp çalışmak istesek de, kendi laptop'ım dell olmasından dolayı gönlüm DELL den yanaydı :)) fakat modellemeye harfler uzun geldiği için sığdıramadım. Daha kısa düşüncesi ile hp yazamaya karar versemde hp logosu da büyükce kaldı. Sağ alt köşeye koymam gereken logoyu ortaya almak zorunda kaldım. Laptop boyutuna göre yine de büyük oldu fakat artık Barış affetsin beni :) 

Ve Barış'ın baterisi

Böylelikle Barış'ın bir dönem hayatında yer alan ve alacak hobileri, çalışmaları ile puzzle'ın bir parçasını tamamlamış olduk. Bana büyük sürpriz olan mutlu haberle postu kapatalım istiyorum. Eren'e kız kardeş geliyor, Eren ağabey oluyor :) bu sayede tanışmış olduğum Barış'ın annesi ve Eren'in çok cici genç anneannesine sevgiler diyor Barış'ın yeni yaşını kutluyorum.  

Doğum gününden sonra Bilgen Hanımdan gelen geri bildirimde şunlar yazıyordu:
"Asiye hanım, ellerinize sağlık. Barış'ın pastasını yine bayıla bayıla yedik:) Hem göze hem mideye hitap ediyordu. Eren'i zor tuttuk, üzerindeki tüm biblolarınızı yemek istiyordu. Sonunda bir tenis topu ve sözü verilen bir bowling pini ile pastayı kaldırdık. Tekrar teşekkür ederiz.



0 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popüler Yayınlar