Pages

BİR PASTA ŞEFİ DÜŞÜNÜN;
GÖRDÜĞÜ HER GÜZELLİĞİ, DUYDUĞU HER HEYECANI PASTALARA KATSIN...
Hoşgeldin Bebek...
İyiki Doğdun Ayşe...
Hayırlı olsun Ömer...
Genç çiftlere mutluluklar...
Yıldönümümüz kutlu olsun...
Yeni İşinde Başarılar Ali...
Geçmiş olsun bebeğim...
İyi Bayramlar...
İyi Yıllar...
Mezuniyetini kutlarım...
Seni Seviyorum,
Korkma sevgiden çekme ellerini,
Mutluluk bir dostla paylaşılmadıkça yarımdır.
Güzel gören güzel düşünür.
Güzel düşünen hayatından lezzet alır.
Mutluluğunuzu, kişiye özel tasarımlarla lezzetlendirmek için arayın görüşelim.
Kişiye özel pasta ve kurabiyeleri birlikte oluşturalım.
ŞEKER PASTASİA
asiye.au@hotmail.com
0533 3643760

5 Aralık 2010 Pazar

BANU ♥ NEDİM Nişan Kurabiyeleri

 Sevgili Banu'muz nişanlandı. Kızımın arkadaşı, aynı zamanda kızım kadar sevdiğim Banu ve Nedim'in nişan kurabiyeleri.

Banu nişan pastasını yapmamı istediğinde, pastasının yanında bir surpriz yapmak istedim ve bu kurabiyeler oluştu. Kurabiyelerde, pastasına belirlediğimiz tasarımı uyguladım.
Canım Banu'cuğuma ömür boyu mutluluklar diliyorum.

Fotoğraf çekme işini Banu'ya bırakmıştım ama üzgünüm ki, fotoğraf çekim hatası nedeniyle pastanın ve kurabiyelerin üzerindeki motifler tam olarak görülemiyor :(
Kurabiyeler üzerine ana tema olarak kalp ve dallar üzerinde yapraklardan oluşan kabartma motifler çalışılmıştı. Malesef ki fotoğraflarda çok belirgin çıkmamış. Kurabiyelerin üzerine ayrıca çiftlerin isimleri yazıldıktan sonra nişan pastalarının üzerine uygulanan mor güller yer alıyor.


0 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popüler Yayınlar